Lärarfest och lite sjömansfest

Oj, nu var det länge sen jag bloggade igen. Kommer ju aldrig bli känd för min blogg direkt ;) 

Men hur som helst, sen sist har jag blivit mycket friskare, skulle nästan påstå helt frisk. Bara lite småhostig fortfarande, annars inget mer än så. Riktigt skönt är det faktiskt! 

Har jobbat på som vanligt hela veckan, och jäklars va trött man är när man jobbar heltid, och dessutom med ett jobb man inte är inne i helt ännu. Men det är väl så i början liksom :) 

I fredags träffades vi från min egna klass, alltså från Södertörn och hade en liten fest tillsammans. Så himla mysigt och massa god mat åt vi. Tyvärr kunde inte alla vara med, men vi var ganska många ändå! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Karina en tjej som gått med oss i två år men sen var tvungen att hoppa av var även där och firade med oss. Och hon hade gjort muffinsar till alla i klassen. Alltså huur fint?  Världens gulligaste och bästaste Karina! 

Igår lördag hade vi middag med mammas farbror Lasse, han fick i julklapp av oss Steen-barn att få en middag med oss, så vi bjöd på trerätters. Han har alltid genom alla år gett oss Så mycket så vi kände att vi behövde ge tillbaka lite. 
Sen senare på kvällen kom mina mostrar med respektive och även mamma och pappa för att överraska Jonas att han är klar med skolan (om en vecka) så det var så himla skoj! Och han blev sååå förvånad! Jätteroligt!! 

Idag har jag packat en hel den, har iaf fått ihop 13 kartonger. Nu är det mestadels kläder och mat kvar som ska packas. På lördag går ju flyttlasset och typ varenda kväll i veckan är jag upptagen så var lika bra att börja idag. Jonas drog även ner till Kalmar idag, sista gången. Så nu har jag en ensamvecka kvar i den här lägenheten. Sen blir det vår lägenhet. Så roligt!! 


Måste bara visa en bild från posten som kom häromdan. Man får ju ofta bostadsannonser i brevlådan, och nu denna gång var ju faktiskt båda lägenheterna mina :) den ena som vi köpt och den andra som jag sålt. Så roligt :)

(null)


I lördags var jag äntligen och fixade mitt hår också, så kul att få komma och vara kund liksom på jobbet. Och så välbehövligt att fixa barret lite, och det blev så himla bra! 
(null)


Nu är det läggdags här. Klockan ringer ju så jäkla tidigt. Men godnatt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: