Första natten ✅

Wohoo, nu har vi flyttat!! Så himla skönt, och så himla kul! Vi hade världens bästa flytteam igår, pappa, Calle, Felix, Frida och jag o Jonas. Allt gick superfort och alla var ruskigt bra på att bära! Så himla tacksam för all hjälp! 
Senare under dagen kom även mamma förbi, hon hade med sig pizza till folket. Vi hade ju även såklart hunnit med både fika och godis innan det, sen efter lunchen kom käre moster med man som också hade med sig fika. Haha så hela dagen igår bestod ju av socker och fet mat, hej o hå. 

Nu ska vi försöka fixa ännu mer här hemma, nästintill alla kartonger är nu uppackade, sen framöver kommer vi göra om i olika rum, men det är ingen superstress ännu, vi tar det pö om pö. Nu är vi iaf på plats! Jag tror att jag och Jonas höll på till halv elva igår kväll och fixade, familjen åkte väl hem runt fyratiden, sen körde vi på själva och vi fick undan massa saker! 

Jag får lägga upp bilder efter ett tag när man ser lite skillnad, men såhär såg det ut lite igår när vi höll på mitt i allt. 

(null)

(null)

(null)


Som sagt, mer kort kommer senare :) men nu ska vi sätta igång igen, Jonas är precis nyduschad och jag sitter i vardagsrummet och njuter av solen som kikar in idag :) så glad över att ha fått söderläge, dessutom med helt fritt läge på balkongen. Vi kommer alltså ha sol här typ hela dagen. Hur bra? 😍

Det får vara det för idag! Adios amigos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: