Äntligen helg

Oj så skönt att bara få sitta i soffan och veta att man knappt behöver gå upp imorgon, iaf inte innan sex på morgonen. Ska bli riktigt skönt att bara ha en helg utan något planerat alls. Var länge sen jag bara fick vila, så det ska jag göra i helgen. Känner att jag behöver det! 

Men annars börjar jag känna mig mer och mer hemma nu i lägenheten, har ju sovit ensam fyra nätter redan eftersom Jonas är på sin båt igen. Men hittills har det gått bra faktiskt, har ju sovit själv så mycket förut, men inte i en sån här stor lägenhet, jag är ju ganska mörkrädd och allt sånt där så det är ju jobbigt. 

Igår var det ju alla hjärtans dag, dock var jag själv men inte led jag för det. Jag hade en mysig dag på jobbet och gjorde våfflor när jag kom hem. Däremot så såg jag så många människor på stan som gick med blombuketter. Visst jag älskar alla hjärtans dag med blommor, rosa, hjärtan och kärlek, men jag kan tycka det blir lite överdrivet ibland med allt. Som att man bara visar kärlek den dagen. 

Jag är iaf så lycklig för min kärlek, som jag får leva med varje dag! Han är den bästa man kan önska sig och jag är så glad att det är just han och jag! Du är bäst Jonas!! 
(null)

Världens finaste bästaste du, mitt hjärta ♥️


Mycket mer än så kommer jag inte på just nu, det får räcka med att säga att lägenheten är bra och att jag älskar Jonas :) 

Tjing på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: