Ny vecka igen

Vet att jag sagt det tusen gånger förut, men jäklars va fort tiden går. Andra veckan nu med barnen på skolan. I veckan blir det att hålla en del lektioner för min del, så det ska bli skoj. 
Annars innebär måndag ju att jag ska jag till scouterna ikväll. Tanken är ju också att jag ska träna på måndagar, eftersom jag "kommit igång" med det nu igen.. men eftersom jag också vart en vecka med barnen så blev jag ju självklart sjuk, eller Aa täppt i näsan o lite ont i halsen. Men har ändå jobbat i helgen så har ju inte varit dödssjuk, bara så segt att inte vara helt frisk. 

I helgen så var min fina Jonas hemma igen, så vi var faktiskt iväg på bio i lördags, vi såg den nya mamma Mia filmen, och vi både tyckte den var jättebra :) innan bion var vi dessutom ute och åt på restaurang, pinchos. Riktigt gott och mysigt som vanligt :) 
Igår var det ju valdag och det innebar valvaka hemma hos Cissi, men shit så spännande det var, vilken röstning. Var hemma strax innan ett och stupade i säng, det var ju vanlig tidig morgon idag.. 

Nu i veckan är det full fart som gäller igen, scouter, föräldramöte på skolan, scouter igen och sen skriva om en del i min uppsats så den kan bli godkänd. Fick besked idag att den är just nu fortfarande inte godkänd, men jag har en vecka på mig att ordna vissa saker. Så det är ju lite prio ett i veckan nu. 

Nu är det snart dags att kliva av bussen här, så nu kommer några bilder från helgen och ett annat viktigt budskap som jag såg på instagram idag som är så viktigt nu när SD blivit så stora.. så synd bara att det är nästan var femte person i Sverige som rösta på ett parti som enligt mig är helt idiotiskt. Men visst man får ha olika åsikter och tankar, men jag tycker det är fel när mänskliga rättigheter inte är ett självklart val för alla människor. 

Det var det. Tjing! 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: