Då var man igång igen

Skrev ett inlägg som inte ville laddas upp tydligen. Men det är ju inte så att det händer alltför mycket i mitt liv som är så intressant o skriva om ;) 
Men nu är jag igång med skolan igen, är ute på praktik nu, vilket är jättekul. Var även på gymmet i måndag, så nu hoppas jag att jag ska komma igång med det igen också, har ju inte tränat sen maj och det börjar märkas ordentligt nu, känner att kroppen är tröttare och degigare än vad den borde vara. 

Sen annars är det fullt ös som vanligt, känns som jag gör saker varje kväll. Men igår fick jag faktiskt sluta tidigt, gick från skolan vid två, så hann komma hem och få en ledig eftermiddag. Sen träffade jag Carro igår kväll vilket var jättemysigt :) 

Nu är jag på väg för att först ha ett seminarium på Södertörn, och sen ska jag åka till skolan där jag har praktik för att vara där hela dagen. Ikväll sen är det tonårsscouter, så nu är även scouterna igång igen och jag kommer i höst nu även vara tonårsledare igen, har ju inte varit det på över ett år, men nu har "mina" stora tjejer från måndagarna gått upp så nu följer även jag med :) ska bli kul faktiskt! 

Nä nu måste jag nog börja titta upp från telefonen lite, kommer bli överkörd av alla cyklister här på Götgatan annars. 
Tjing tjong pling plong 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: