Ännu en ledig helg

Alltså detta med lediga helger är ju helt underbart. Eller överlag att vara ledig är ju superhärligt. Den här veckan har dessutom varit ganska lugn hela veckan då jag typ inte haft en enda planerad grej på kvällarna, såå himla skönt och det känns som det var riktigt länge sen jag hade en sån vecka när jag bara kunde åka hem och inte göra något mer på kvällen sen. Totalt välbehövligt helt enkelt. 

Igår var dock en dag som var full rulle hela dagen, började ganska tidigt för att åka till Storvreta där vi var på kämpalek med scouterna, som tur var så fanns det massa funktionärer så jag och Micke som var med fick gå med våra scouter hela banan. Där gjorde vi massa olika stationer och hade supermysigt. Vi har fått ett riktigt härligt gäng nu som kommit upp till Kaessler, alltså tonårspatrullen så det är superskoj. Igår var det bara totalt fyra scouter vi hade med oss, och tre av dom var då våra nya tonåringar, men dom har ju varit scouter i många år. I bilen på dit och hemvägen hade vi disco, jag hade de tre tjejerna i min bil och det var inte en tyst sekund, såå roligt. Även hela tiden i skogen var likadan, så jag var glad att jag följde med för jag hade först en tanke om att inte göra det. 

Den tanken var bland annat för att senare på kvällen skulle ut med jobbet, eller a, vi var på middag igår i Hagsätra där en av mina chefer är delägare på en restaurang som vi var och åt på. Men eftersom jag var på kämpaleken precis innan så hann jag inte med det som jag skulle, så jag fick ta bilen till festen istället. Så för mig blev det en nykter kväll, men jag hade ju kul ändå :) så typiskt bara när man ställt in sig på att festa lite och så strular det till sig med tiden, för jag var hemma den tiden jag egentligen skulle behövt åka för att hinna ta mig dit kommunalt. Så bil fick det bli helt enkelt. 

Annars i veckan har det varit massa födelsdagar, dock har jag typ inte firat någon alls (inte på deras rätta dagar iaf). Men o onsdags var det ju världens finaste Jonas som fyllde 32, i fredags fyllde Jonas kompis Tomas 40 och igår fyllde min fina moster Eva 50. Så det var två riktigt stora födelsedagar här i veckan. Därför vill jag säga stort grattis till er alla. Ni är underbara alla tre!! 

Nu kommer jag inte på så mycket mer, och dessutom är jag superhungrig så jag måste gå upp och äta frukost :) vad resten av dagen sen bjuder på återstår att se. 

Kram på er. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: