Vardag igen

Har haft en riktigt härlig helg, Jonas kom upp redan i torsdags kväll och åkte hem tidigt imorse, så vi fick fyra nätter tillsammans, plus dagarna då ;) men det är så mysigt att ha någon att somna bredvid. 

Vi har mestadels tagit det lugnt i helgen, varit en del hos mamma men även hunnit med o träffa massa andra folk. I fredags klippte jag mormor så då hann vi ju med o träffa henne. Jonas hjälpte henne dessutom med att bära in vinterdäcken i bilen så dom kunde bli bytta på verkstaden idag. 
I lördags hade vi underbara familjen Andrews på middag, så mysigt med lilla Ellinor som är så himla glad och söt. 
Igår kväll hann vi även med o träffa syrran och Felix en sväng. Så det har varit full rulle, men lugnt på samma gång under helgen. Riktigt bra helg helt enkelt. 

Idag har jag fortsatt att söka jobb, hoppas dom börjar höra av sig snart, men ansökningsdatumen går snart ut så då borde jag få lite kontakt kan man tycka. 
Har även hunnit med att lämna och hämta mormors bil på verkstaden då hon själv fått ryggskott. Sen tog jag en promenad i skogen i det fina höstliga vädret. 

Mer än så har jag nog inte gjort :) 
Ikväll blir det scouter och sen är veckan igång igen som vanligt. 

Tjing tjong

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: