Mysig helg

Detta med lediga helger är ju helt fantastiskt, och att umgås med härliga människor är ännu mer fantastiskt. I fredags kom Henrik, Johanna och lilla Arvid upp till Stockholm (våra kompisar från Stenungsund) så vi har umgåtts med dom hela helgen. Käkade tacos i fredags hemma hos mamma o pappa då dom är på Askerön. Sen sov vi över hos mamma jag o Jonas så Henke o Johanna kunde ha vår lägenhet för sig själv, skönt med en bebis att ha sitt eget liksom. 

Igår var vi o kikade på en båt som dom var sugna på att köpa här hemma, faktiskt nere i Gustavsvik så det var ju väldigt nära mamma o pappa. Efter det åkte vi till mall of scandinavia för att kika lite där, dom hade inte varit där så det tackade ju inte vi andra nej till. 

Började dagen idag också med en mysig fika hemma i min lägenhet då vi först hade åkt förbi centralkonditoriet i björknäs där vi köpte supergoda bullar o juice. Sen vinkade vi hejdå till våra käre gäster och drog hem till mamma igen för att städa o så lite. Har även hunnit med o klippa Jonas och ätit våfflor. 
Nu ska jag försöka få med Jonas på promenad i det fina höstvädret. 

I fredags hade jag ju min sista dag på praktiken, fick blommor och en bok av dom på skolan. Men tyvärr hann blommorna o dö, dom fick inte vatten förrän efter flera timmar så det var tråkigt. Men dom va såå fina när jag fick dom! Dessutom kom alla tre klasser in i det rummet där jag var, hade matte med ena klassen och sen stormade det in barn som sen alla stod runt mig o försökte krama mig. Såå mysigt och jag blev helt rörd. O när jag hade alla barn runt mig så började dom Anna! Anna! Anna!  Sen sa ena läraren Stanna Anna och alla fortsatte med det. Så söta! Då känner man sig uppskattad ändå (dom fick ju dessutom bullar dagen innan ;) )

Nä nu var det de. Tjing för idag. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: