Grattis Calle

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Calles födelsedag, hurra hurra hurra. Tänk, min lillebror blir 24 idag, har börjat tänka så på sista tiden att det är så konstigt att jag och Calle numer är lika gamla ;) för jag menar, jag är ju inte en dag äldre än 25 hehe. 
Nä, men stort grattis på din dag världens bästa bror! Och idag är det bara fem veckor till min egen födelsedag, efter den födelsedagen kommer jag ha mitt sista år på 20-talet, sen blir det 30 som gäller nästa år. Helt galet!! 

Som vanligt är det inte alltför mycket saker som händer här, var dock på arbetsintervju i fredags och ska på en till på en annan skola på tisdag. Så bara hålla tummarna att någon av dom vill ha mig. 

En annan mysig grej jag gjorde i fredags var att starta dagen på absolut bästa sätt! Jag och Sofia möttes på Lindebergs nere i centrum där vi åt frukost innan vi sen gick ut på en promenad. Riktigt mysig morgon med en riktigt härlig människa! 

I torsdags kväll hade brorsan lite kalas hemma, så då fick man fixa till sig lite, eftersom jag bara varit ledig i flera veckor har jag mest gått runt i myskläder och osminkad, så det var kul att få ta på sig en klänning och sminka sig lite :) 

Mer än så har jag nog inte gjort i veckan. Men som sagt håll tummarna nu för nån av jobben!! 

Tack o hej. 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: