Godmorgon världen

Att få vakna och titta ut när solen skiner är ju det bästa med att vakna. Jag har ju under den här veckan inget o göra, och kommer egentligen inte ha det nu heller förrän i december då jag ska gå min sista kurs på Södertörn, eller a, sen har jag ju min andra uppsats kvar i vår men det tar vi då. 

Men i veckan nu har jag skrivit CV och personligt brev. Var faktiskt igår och lämnade cv på orminge skola som ligger här en minut hemifrån mig. Dom sökte en heltidstjänst nu fram till årskiftet typ, så det skulle ju vara Perfekt för mig. Dock var inte rektorn där igår utan jag fick prata med någon annan på expiditionen, så vi får hålla tummarna för det! Annars är det bara o skicka in till massa andra jobb och säga att man kan börja direkt. 

Igår fick jag även användning för mina ben, tog en promenad med Carro till Björknäs o hem igen, hon skulle till jobbet i ektorp så vi gick tillsammans till björknäs och därifrån gick jag själv hem. Sen ringde bilverkstan äntligen och sa att bilen är klar, så då tog jag en promenad dit. Senare på kvällen hade vi spårning för våra tonåringar i skogen vid krokis så då gick jag en massa där också. Blev en ganska lång sträcka igår alltså. 

Mer än så händer inte i mitt liv just nu, så jag har inte så mycket mer o skriva idag. Ska ta mig ur sängen nu och käka frukost, sen blir det nog en promenad idag också eftersom det både är varmt och soligt ute. Heelt fantastiskt. Och man får passa på när man ändå är "ledig" på dagarna :) 

Tjingeling. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: