Börjar bli tråkigt

Att bara sitta hemma nu som jag snart gjort i två veckor börjar bli lite trist, jag har ju ingen skola och inget jobb nu. Visst har det varit väldigt skönt att kunna varva ner ordebtligt och slappna av eftersom jag har haft en väldigt stressig period ganska länge nu innan. Så på så sätt var det riktigt skönt att har lite ledigt, men nu börjar jag bli så rastlös. 

Jag har ju sökt massa jobb men har tyvärr inte hört något från ett enda ännu :( men jag ska ju ta tag i min uppsats också, så det kan jag ju passa på att göra medan jag har tid, den ska ju in i slutet på november liksom. Så lika bra att fixa till den förhoppningsvis en gång för alla. 

Men har annars under denna lediga tid både hunnit med att rensa ur garderoben, man har ju alltid en del kläder man inte använder så ofta längre, samma med min skogarderob faktiskt, slängde åtta par skor, vilket betyder att jag bara har 29 par kvar ;) 

Förutom rensning i garderoben har jag även rensat i min kartonginsamling och glasinsamling, så nu är det mer tom under diskbänken igen. Bra att ändå få lite gjort :) 

Men mer än så händer typ inte, jag tar en del promenader, och häromdan med bästa Frida. Så underbart att vara ute i det fina vädret som varit och promenera. Älskart!! 

Nä men tack för mig då, får återkomma när jag har något kul o säga, nu ska jag bara räkna ner timmarna tills ikväll då Jonas äntligen kommer hem! :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: