Värsta dagen i mitt liv

Fortsätter lite på det deppiga temat, men har inte haft en sån kul vecka. Igår skulle jag äta massa tabletter för att få ut allt som fanns kvar. Hade så sjukt ont i magen i perioder och trodde jag skulle förblöda ett tag (okej kanske inte så kul för er att veta) men igår kväll mådde jag riktigt dåligt, hade superont, svettades så att det bara rann om mig, blev helt svart för ögonen och fick som lock för öronen med tjut i. Just då trodde jag att jag skulle svimma där på plats, och dessutom utan min telefon så jag inte kunde ringa någon. 
Piggnade sen till något så jag kunde ta mig till telefonen och ringa över mamma. Hon kom på några minuter och tog hand om mig. Var även hemma hos dom nästan hela dagen igår men kände att jag ville åka hem på eftermiddan. Kom dock tillbaka dit på kvällen sen med mamma igen och sov över hemma hos dom, vilket var skönt. 
Dock har natten och sista timmarna igår varit bra och nu idag har jag typ inte ont alls. Så skönt!! Men fasen vilken pers och gå igenom, hoppas man inte behöver uppleva det igen! 

Fick annars ett superfint blombukett av min älskade Jonas igår, dessutom skickade hem till mamma. Vi skulle precis gå ut på en promenad hon o jag så kom en bil från blomster-Boo och han som klev ur bilen frågade om nån av oss var Anna. Så jag svarade ja och tog tacksamt emot buketten. Finaste Jonas som sa att det var lite han kunde göra iaf eftersom han inte var här med mig. Och titta va fina dom är!!!  

(null)


Annars idag skiner solen lite ser jag, såå härligt! Känns som att det var Evigheter sen man ens såg en solstråle, men nu ser det ut som att det blir mer och mer sol. Lovley!

Imorgon ska göra en annan rolig sak, om jag är bättre igen, jag ska nämligen vara vikarie på en skola för en årskurs 4. Ska bli så spännande. Hoppas dom är snälla mot mig :) det värsta med skolyrket är ju dessa tidiga morgnar, att vara på plats på skolan 7.45 är ju dödens död för mig. Fy så tidigt!! Men men bara o vänja sig, det kommer ju vara mina arbetstider i flera år framöver. 

En annan lite rolig sak är något vi hittade i källaren häromdan, Jonas hittade lite gamla skolkataloger och jag tog kort på dom två roligaste. Så söt och så liten, lilla tuffing 😘 

(null)

(null)

Asså hur roligt?!? Förlåt Jonas men du ser så kul ut xD. Älskar dessutom första bilden som typ var hans bal i nian, så cool kille med uppknäppt slips o så. Haha jag dör!! Dessutom med skejtskor till, våga vägra kostym. 

Okej, det får räcka för idag. Blev lite piggare av Jonas söta kort. Och nu är det ännu mer soligt. Ska nog ut o röra på mig lite idag. Måste få luft och motion :)

Tack o hej. 


Kommentarer
Postat av: Karin

Sååååååå fina blommor.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Tuff tid.Kraaaamar i massor

2018-11-17 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: