Jobbhelg

Så opepp var jag igår kväll på att jobba, imorse när klockan ringde var jag lika opepp somnade om tusen gånger men tog mig till slut upp ur sängen. Blev lite gladare över att se att det var lite snö ute idag, men det var väl dagens höjdpunkt. 

Har haft fullt upp på jobbet, men inte med mina egna kunder utan bara en massa drop in. Så segt. Men till slut tog dagen slut och jag tog mig hemåt. Stannade i björknäs på hemvägen för jag skulle hämta ett paket på den spelaffären där, och när man ändå var i närheten kunde jag lika gärna köpa godis på godisaffären. Hade tänkt att gå hem, men der var så kallt och mitt paket var tungt och otympligt så jag matchade med en buss som kom Precis när jag gått ut ur affären. 

Nu har jag precis ätit middag, funderar på att ta en promenad eller gå till gymmet. Men det kanske bara blir slappande i soffan med mitt godis om jag känner mig själv. 

Igår däremot var det ju shopping typ hela dagen, började i Nacka forum, mötte även Carro där och vi lunchade ihop sen gick vi tillsammans lite i affärerna. Efter det åkte jag till sickla för att gå in på skopunkten, hittade två par skor där. Sen var det inte färdigt där, utan jag åkte även in till stan för att fixa med en julklapp. Så jag var lite trött i fötterna när jag kom hem, men jag hann bara vila i ca en timme sen var det dags igen. Jag följde med mamma, pappa och Cissi ut till Brisak där vi kollade julavdelningen, jag hittade även lite småsaker där. Sista stopp på min shoppingdag blev på Ica maxi på Värmdö så jag passade på att storhandla när vi hade bil. Dom andra skulle in till Felix för att köpa nån högtalare, så jag hann handla mitt. 

(null)

(null)

Lite av allt som var ute på brisak, så mysigt. 

Annars har jag inte så mycket mer o säga, kan lägga upp en bild som jag tog häromdan. Tar så sällan kort nuförtiden, men detta var innan jag och Sofia skulle gå ut o gå i torsdags :) 

(null)


Tack o hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: