På en balkong

När man slutar någorlunda tidigt från skolan och det är så fint väder som det är nu, finns det inte mycket som slår att åka hem till mamma och sätta sig på balkongen för att ta del av soltimmarna här. Kom hit strax efter halv två, med solkräm och bikini och la mig på balkongen. Har faktiskt dessutom pluggat lite då jag har många böcker inscannade, så så länge har internet så kan jag komma åt mina böcker, praktiskt. 

Man kan väl inte säga för många gånger hur fantastisk denna maj har varit hittills, men den har ju verkligen varit Helt underbar! Verkligen sommarvärme. Ifall det sen går tillbaka till vanliga vårtemperaturer lär man ju tycka det är jättekallt, men jag hann inte ens ta fram någon vårjacka utan det kändes som att det var vinterjacka ena dagen, och tunn kofta andra dagen. Men som sagt man får inte klaga nu :) ut och njut!  

Om en stund ska jag bege mig till scouterna för att ha en cykelspårning ikväll, alltså att alla ska ha med sig cyklar och dom ska ta sig runt på lite olika stationer, skön kväll att vara ute på dessutom! 

Annars har det ju varit en helg, jag jobbade som vanligt men var faktiskt bjuden på middag i lördags hemma hos finaste Ida där vi åt thaimat/sushi och kollade på Eurovision, hon bodde (hemma hos sina föräldrar) men i ett sjukt fint hus ute i Hemmesta med utsikt mot havet där både finlandfärjor passerade och vi fick även sen en superfin solnedgång. Toppenkväll helt enkelt! 

Något mer än så som har hänt kommer jag inte ihåg, men förmodligen har jag säker ät gjort något annat också. Nu ska jag gå och laga mat då pappa kommer hem snart, sen ska vi som sagt på scouter. Tjingeling!! 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: