Lång dag

Klockan är nu snart närmare ett (på natten) och jag sitter fortfarande uppe trots att jag varit vaken sen sex imorse. Men jag ska om en stund åka och hämta Jonas som sitter på ett försenat tåg, hans tåg skulle kommit in 23.45 men verkar inte komma förrän närmare halv två, och bussar går ju inte alltför ofta den här tiden på dygnet, så jag åker och hämtar honom, vilket ändå var tanken från början. Tycker mer synd om honom och alla på tåget än mig ändå, jag själv har ändå bara kollat på Biggest loser och slappat i soffan. Jonas stackarn är ju lite trött efter en veckas jobb och allt sånt där. Men sen när han väl kommer så blir det bra igen :) 

Har annars haft en skön dag idag, var i skolan mellan 8-12 sen har jag pluggat på mammas balkong (som tillhör vanligheten nuförtiden) men idag har jag och Lexus även tagit årets första bad. Vi gick ner till aborreträsk där han flög i ganska fort, men jag var tvungen att ställa i ordning min telefon så jag kunde filma för att bevisa att jag badade också ;) inte så farligt kallt i vattnet som man kan tro när det är den 15e maj, men det har ju å andra sidan varit högsommarvärme i många dagar nu så det gör ju sitt (och sjön är väldigt liten). 

Tog även en skön promenad med mamma och Lexus där pappa mötte oss på vägen, så vi tog bilen hem och han fick gå den biten vi precis gått :) 

Igår var jag dessutom ute på min längsta cykeltur hittills, cyklade 2,5 mil, tanken var att jag efter scouterna skulle cykla en sväng, men jag körde en ordentlig sväng (han även med att bli lite vilse men löste det rätt så fort). Men oavsett så var det en riktigt skön känsla när jag stoppade min runkeeper när jag kom hem efter cykelturen iaf :) 

Nu blir det som sagt strax att ta sig in till stan. Men ni andra, som förmodligen redan sover vid här laget får fortsätta att sova gott och ha en fin dag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: