Godmorgon världen

Klockan är nu tio över sex och jag ska precis gå upp. Ska bara nu ta en snabbdusch o sen åker jag ner till Göteborg. Jag o Jonas ska vara ute på Askerön till fredag för att måla o tapetsera i vår stuga. Så jag har fyllt bilen med tapeter, målarfärg, spackel, tapetlim osv. Dock har jag inte packat i min egen bil, eller jag gjorde det först igår men fick sen packa om till pappas bil. För det verkar som att batteriet i min bil har dött. 
Det började i söndags när jag, Carro o Micke skulle reka för vår kanothajk vi ska ha efter midsommar, då ville bilen inte starta, trots försök med startkablar. Efter tre timmars väntan kom en bärgare som faktiskt fick igång bilen. Sen funkade den utan problem. Men igår när jag skulle köra in bilen på gården för att fylla den med alla verktyg o så, så var den död igen. Så pappa fick komma o hjälpa mig med den. Blev mycket senare igår då än vad jag hade tänkt. Och eftersom jag skulle till Göteborg idag hade det varit gött med ordentlig sömn. Men jag har laddat med energidryck o godis, så bör hålla mig vaken ;) 

Igår annars hade jag sista dagen x2. Först sista dagen i skolan och sen sista dagen på scouterna. Så nu är det snart sommarlov på riktigt, vi har en hemtenta kvar, och jag har även en omtenta. Sen är det ledigt på riktigt, eller Aa från skolan iaf :) 

I lördags var vi även hemma o åt middag hos mamma, mina mostrar, mormor, syrran o Felix, brorsan, kusin Adam och mormors farbror Lasse :) var väl lite morsdagsfirande i förskott och en blandning mellan vanlig middag :) mysigt var det iaf. 

Nu får det vara slut här. Måste dra iväg strax :) 
Tjingeling på er!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: