Sista dagen

Sitter nu på jobbet och har en färgbehandling så jag fick en liten rast. Men idag är det sista dagen och jobba innan semestern. Kommer sen vara ledig i två veckor, så det ska bli riktigt skönt. Sen jobbar jag två veckor och kommer ha tre veckors semester till. 

Idag är det Fullt ös på jobbet, jag har en halvtimme i eftermiddag där jag än så länge inte har en kund, så det är bara o kötta på hela dagen. Ska sen ikväll ta mig till gullmarsplan där mina syskon ska plocka upp mig för att sen åka vidare till Askerön där vi ska fira midsommar. Ska bli en skitkul midsommar, bara alla kusiner och ingen "vuxen" riktigt härligt. 

I veckan annars har vi hunnit med en ledarmyskväll på thaiboat där vi hade lite "avslutning" för oss ledare, jättemysigt!!

Har sen annars inte gjort så mycket, har haft två helt lediga kvällar vilket har varit superskönt. Åkte över igår till mamma och pappa också för att dumpa min väskor i bilen som vi ska åka med idag. Slipper man släpa det i stan, skönt. 

Mer än så kommer jag inte på nu, men jag önskar er alla en riktigt härlig midsommar! Hoppas det kommer någon solstråle på er!! 

Kram på er gott folk :) 

Har förresten gjort lite midsommarnaglar, i regnbågsglitter. Så nu känner jag mig festfin :) 🌈
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: