Lite smått o gott

Har precis lagt mig i sängen efter en relativt lång dag, började imorse med min (förhoppningsvis) sista salstenta. Vilket var en omtenta från förra terminen, så håll tummarna nu att den blir godkänd. Vore så skönt att typ ligga helt i fas igen, förutom min uppsats iof. 
Men efter tentan åkte jag in till stan där jag träffa Maja som är hemma i Sverige nu, så vi köpte en sallad och satte oss nere vid tanto och hade det riktigt skönt. Sen gick vi över till Reimers där Majas mamma bor, så vi la oss på en brygga och solade, pratade massa och hade det helt underbart! 

Senare på kvällen hade vi ledarmöte, faktiskt hemma hos mig, och idag kom vi ännu längre med vår krisplan för vad vi ska göra vid olika tillfällen och så. 

I veckan annars har jag ju jobbat heltid, vilket som känns i kroppen, har så ont i framförallt ryggen, man är ju ovan o stå så långa dagar och så många dagar i sträck. Men behöver man pengar så behöver man :) såå mycket att göra nu dessutom eftersom alla ska bli fina i håret inför skolavslutningar o så. 

Kommer inte på något speciellt jag gjort nu i veckan, men tänkte visa en bild från en färgning jag gjorde häromdan på en flicka som ville ha blåa toppar, bilden är inte riktigt rättvis för man ser inte helt hur snyggt det var i verkligheten, men det blev asfint. 

Men nu är det som sagt läggdags här, så sov gott alla fina i juninatten 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: