Sista lediga helgen

Har ju nu varit på landet en vecka, eller a, vi kom i måndags och åker hem imorgon, så då blir det en vecka. Men har fixat mycket på stugan, jag som trodde att vi bara skulle måla golvet o sätta lite lister typ, men allt skulle målas tre gånger, mätas, sågas till, sättas upp osv. Men nu är allt på plats och det har sovits i stugan flera nätter redan. Ska in med nån byrå, soffbord och lite lampor typ sen är det helt färdigt. 

I tisdags var vi dessutom iväg o "campade" med Henke o Johanna. Dom hämtade oss på bryggan med sin båt och så åkte vi iväg en sväng mot Uddevalla, stannade på en mysig liten klippa och sov där en natt. Jag o Jonas sov dock i tält :) (någon gillar ju intr när det gungar). Men det var en helt fantastiskt "helg" och riktigt mysigt. 

Annars har det som sagt mest varit slappande och byggande som stått på schemat. Och vi har ju dessutom fått njuta ännu mer av detta otroliga väder! :) 

På måndag är det dags för jobb igen, ska jobba två veckor nu innan det blir semester igen, och nästa gång faktiskt tre veckor :). 

Men nu kommer jag inte på så mycket mer och jag har väldigt lite batteri så behöver ladda luren lite. Tjing på er. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: