Sista dagen nu. Hej i hå

Åh, äntligen bara en dag kvar innan jag får semester igen. Ska bli så galet skönt. Man vill ju inte annat än att vara ledig i den här värmen. Helt brutalt varmt ju. Tur jag åker ner till "kylan" i helgen (där det bara ska vara 24-25 grader istället för 29-30). Jag ska alltså ner till västkusten. Jag och syrran åker ner till landet på lördag. Ska bli riktigt härligt som sagt. 

Imorgon är som sagt sista dagen på jobbet, och jag har dessutom bokat tvätttid imorgon bitti klockan 7. Så man har allt tvättat innan man åker, sen ska det packas imorgon kväll. Och det är inte lite saker jag ska ha med mig.. först min packning, sen min lägerpackning, sen Jonas Greklandspackning och sen Cissis packning på det. Tur man har stor bil ;) 

Veckan som varit har annars mest bestått av jobb, när Jonas inte är här hemma blir det inte att jag gör lika mycket saker heller.. men har faktiskt börjat lite på min uppsats igen som ska göras om lite innan slutet på augusti. Måste bli klar med den innan sista minuten känner jag. Så jag ska ta med mig datorn till landet, och hoppas att jag kan få lite gjort där på plats (klarar jag av att skriva på den i Thailand borde jag klara av att skriva på Askerön). 

Imorgon är det förresten en väldigt speciell dag, först och främst är det Margaretha dagen ;) Nä okej, det är inte det viktigaste, utan det är att jag och min fina Jonas firar tre år som tillsammans imorgon. (Vet inte om jag kommer hinna göra ett inlägg imorgon så gör ett i förväg nu). 

Jonas är för mig Världens bästa människa, kan inte alls tänka mig en värld utan honom. Han förgyller mitt liv och ger det en guldkant med extra glitter på. Trots att vi har våra uppochner dagar och trots att vi kan bli sjukt arga och sura på varandra är han ändå den jag känner mig som lyckligast med. Han är alltid den jag tänker på när mina tankar far iväg. Han är den som jag meddelar så fort något hänt, han är den jag delar både lycka, sorg och kärlek med. Han är mitt lyckopiller. Den jag älskar att vakna upp bredvid, han jag kan titta på och inse hur fin han är. Jonas är min bästevän och själsfrände. Han är min vänstra hand (eftersom han är vänsterhänt).  Jonas är den som gör mitt liv komplett. Tack för att jag får vara din Jonas. Du är helt fantastisk och underbar. Jag älskar dig finaste du!! 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: