Semester

Är mitt uppe i semestern, och sommar fortsätter ju att leverera med riktigt fint sommarväder. Helt galet! 

Här på västkusten är det inte riktigt lika varmt som det var hemma men ändå absolut tillräckligt varmt! Dagarna spenderas ju mest på stranden. Man gör ju inget annat än sola, bada och bara ta det riktigt lugnt. Tror inte vi gjort något speciellt ännu, käkat ihop, fikat ihop, badar ihop osv. 
Idag åkte Jonas in till Göteborg igen för att imorgon åka en vecka till Grekland. För en gångs skull behöver man ju inte åka till Grekland för värmens skull, eller utomlands överhuvudtaget. Tanken var också att jag skulle åka på läger på måndag, men det har blivit inställt pga eldförbudet och brandrisken i hela Sverige. Så jag får vara kvar på landet i en vecka till. Och tro inte att Jonas inte erbjudit att jag får följa med på resa, för det har han gjort. Men jag känner ändå att det ska vara skönt att vara här på landet i flera dagar till :) så härligt! 

Nä nu blir det mest bara lite bilder från de senaste dagarna :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: