Ännu mer sommarmys

Eftersom vi har det Heeelt dött på jobbet så tjatade jag till mig en extra ledig dag. Skulle egentligen varit ledig helgen, men fick även vara ledig igår fredag för. Dessutom drog jag två och en halv timme tidigare i torsdags för det var så lugnt. Så det blev lite minisemester nu med tre lediga dagar. Sen är det bara o jobba fem dagar till för att sen vara ledig i tre veckor. Rätt så skönt!! 

Igår då passade vi på att göra sånt man ska göra under semestern, alltså typ ingenting. Vi solade och badade typ hela dagen, jag Jonas och vår kompis Ida. Sen på eftermiddagen/kvällen drog vi in till stan för att äta mat på Thaiboat, dit även Idas kille Mathias kom :). En helt underbar vanlig dag helt enkelt. 

I torsdags då jag fick sluta tidigare mötte jag upp Jonas i sickla, vi shoppade lite, käkade mat och strosade mest runt. Sen på kvällen tog vi bilen ner till boobadet där vi tog en mysig promenad längst vattnet. Från boobadet finns det en mysig promenadsträcka som går mellan folks tomter och vattnet typ. Huur mysigt som helst, och när vi kom ut på udden var det en fin solnedgång. Riktigt mysigt!! 

Jag kommer verkligen minnas denna sommar länge. Har njutit såå av vädret och sena kvällar. Heeelt underbar och fantastisk. Tack snälla världen för att du gett oss så mycket sol och värme (även om alla träd är helt gula och gräsmattan torr som bara den). 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: