storrensning

Har haft en ganska lugn dag idag, vaknade ganska tidigt för att plugga, gjorde dock klart det mesta rätt så fort så jag hann att föna håret och sånt fix också. Sen gick jag hem till mamma och pappa för att låna en bil och ta mig hem till Ulla och Ove som behövde få sina hår fixade. Tog sen bilen till skolan där vi hade seminarium i två timmar. När jag kom hem igen så åt jag mat, tog en powenap på soffan och rensade sen garderoben. Blev tre hela kassar med kläder som försvann ur min gardeob, en hel del klänningar blev det idag, så nu har jag bara 42 klänningar kvar ;)
 
Imorgon är det skola igen, sen ska jag äntligen på massage, skulle fått massage strax efter min födelsedag men jag fick ju den där knölen på nacken så jag fick avboka. Så nu är jag i stort behov av en knådning på ryggen. Annars lär det bli lite plugg imorgon, slutar rätt så tidigt så jag borde hinna med lite plugg. 
 
Sen sist kommer jag inte heller ihåg så mycket, dagarna går liksom bara ihop i ett. Men Jonas åkte till jobbet igår kväll så nu har jag en ensamvecka igen. Hade även scouter igår, då vi bakade äppelpaj =) riktigt smarrigt var det. Juste vi var och shoppade gympaskor igår också, vi var hos Felix i sickla och fick experthjälp, så nu hoppas jag att mina nya skor gör det bättre med mina smalben. Vi lunchade även med honom efteråt. Jag och Jonas tog oss sen till nacka forum där vi tog vaccin mot hepatit A och B, som är bra att ha inför resan =)
 
Nä men nu ska jag nog gå och lägga mig, så detta får vara nog för idag. Godnatt och sov gott.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: