30 dagar

Oj, häromdan la jag upp en bild på att det är 40 dagar kvar tills vi reser, men det har redan gått tio dagar och nu är det bara 30. Helt galet. Längtar såå!! 

Tills semester lär väl livet flyta på som vanligt, jag tränar på för fullt, har lite i skolan, lite jobb osv. I morse kom äntligen min stora kärlek hem igen. Så nu blir det en mysig Jonasvecka, är dessutom ledig en del så det ska bli kul. Kommer fira syrran i veckan som blir 30, så det blir några kvällar för det :) sen igår gick ju en kväll för att der var scouter, var ute igår i kylan och eldade. Rätt så kyligt var det, men sen resten av veckan händer det mest småsaker :) 

Nu ska jag skriva klart en grej för skolan och sen kanske läsa lite. Men sen ska Jonte klippas och frisören tänkte försöka fixa sitt eget hår lite också. Om jag orkar.. 

Så roligare än så här blir det inte idag. Tack och hej :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: