På en soffa i Göteborg

Just nu ligger jag i Alles och Viktorias soffa i Göteborg, bredvid mig ligger Jonas, praktiskt med en stor soffa så att man kan sova åt två håll. Men som jag redan nämnt två gånger hittills är vi i Göteborg och ska vara här under helgen. Kommer dessutom hinna bocka av massa människor att träffa så det blir superkul! Först fick jag ju äntligen träffa Jonas idag efter typ två veckor ifrån varandra. Sen hann jag träffa Tomas en sväng som är Jonas kompis och arbetskollega. 
Har även (såklart) träffat Alle och Viktoria eftersom det är hos dom vi bor idag. Imorgon ska vi till Stenungsund och hälsa på bästa Henrik, Johanna och sötaste lilla Arvid, Jonas gudson. Vi ska även ta oss till Liseberg o så. Bra helg helt enkelt. 
Kommer även hinna träffa bästa Ida en snabbis på söndag är tanken :) 

Vi var och åt middag förut på ett hamburgarställe här, god mat, men framförallt riktigt goda milkshakes!  

(null)

(null)


Det jag annars gjort i veckan är att gå i skolan på Södertörn igen, riktigt opeppad men bara köra på. Det skulle ju varit min helt sista kurs, men eftersom jag har (minst) en uppsats kvar så blir jag ju inte helt klar med skolan förrän ett år.. så segt. Men men, bara köra på nu, vore trist att inte klara den här sista kursen heller. Men det var skönt på tåget idag ner kunde jag iaf sitta o plugga en del :)

Har i veckan även varit ute på lite promenader igen, passade på när man ändå skulle ut och göra andra ärenden. Hade då på mig mitt underställ jag fick av Jonas i present på ena promenaden. Sjukt skönt och sjukt snyggt!! Eller hur? (Ni kan ju visserligen bara se hur det ser ut och inte hur det känns) 

(null)


Nu kommer jag inte på något mer om veckan, eller jo vi har haft scoutavslutningar både i måndag och onsdags, så nu är både små scouter och tonåringar lediga ett tag. Men mer än så har nog inte hänt faktiskt. Så nu säger jag godnatt. Ska orka med allt skoj som händer imorgon. 
Tjingeling. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: