Helgen som var

Okej, sist jag skrev skulle jag iväg på strumpkrig med mina scouter. Vi åkte till abrahamsbergskyrkan i våra rosa brallor och hade Skitkul!! Kommer inte förklara reglerna för det blir nog bara rörigt. Men kortfattat gick det ut på att ta motståndarnas trofé. För att göra det behövde man ta sig till deras bas utan att bli träffad av motståndarna med strumpor. På banan fanns det massa uppbyggda hinder som man kunde gömma sig bakom och ta skydd av. När ett lag snott motståndarens  trofé och tagit den till sin bas fick man poäng. Riktigt kul var det och man blev Helt slut.  En match var bara 7 minuter men alla var sjukt svettiga ändå efter en sån match. 
Vi blev dessutom slumpvist utdelade i olika lag men jag fick en av mina scouter i samma lag så det var skoj! Dessutom var jag i det laget som vann hela turneringen, så det var ju hur kul som helst!! Dock blev det ganska sent, det slutade strax efter tolv så jag var hemma kvart över ett i fredags natt, men lycklig ändå! 

(null)

(null)


I helgen annars har jag jobbat som vanligt men vi var även iväg igår med jobbet på "julbord" vilket i år innebar en grekisk/libanesisk restaurang på söder. God mat och fest blev det. Sista julbordet med salongen så man fick passa på att köra all in. Lite bilder från igår kväll kommer nu :) 

Som ni ser är många bilder med filter från snapchat. Men det blev ju dom finaste ;)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Idag på jobbet fick jag en bukett rosor av en av mina kunder, fick även med ett fint kort till där det stod "lyckliga blir de barn som får dig som lärare" så fint. Tyvärr ramlade kortet ur min bukett när jag gick till tunnelbanan så det var typiskt. Men tur jag hann o läsa det innan! Och tänk att nu har jag bara en helg kvar att jobba på salongen. Helt sjukt. Men riktigt skönt! 

Nu efter den här veckan med lite sömn är det dags för att just sova. Så godnatt 😘 haha detta var lite kul, Precis samma sekund som jag skev order godnatt slocknade min utebelysning på balkongen. Lagom tajming :) 
Sov gott!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: