Grattis Felix

Idag har vi firat Felix hela dagen, så roligt att få ha ett sommarbarn här på Askerön som vi kunde fira. Så imorse så sjöng vi hela familjen, plus mormor och Frida. Sen var det pannkakstårta som frukost, riktigt gott. Hann klippa till fem personer så de var kalasfina. Två var bara en justering, mormor med lugg och nacke och Calle med bara nacke. Annars klipptes pappa helt (eller aa, maskin) och så klipptes Felix och Karin. 
Mitt på dagen sen kom Felix mamma med man förbi här och stannade över middag och kalas. Som sagt full dag med kalas helt enkelt. Hann även med en sväng på bryggan idag med :) 

Sen sist har vi inte gjort så mycket heller, kommer inte ihåg vad jag bloggade om sist men vi har iaf vart på Liseberg hela högen, men kommer inte ihåg som sagt om jag sagt det redan men nämner det ändå utifall att. Åkte massa saker och hade det roligt som det brukar vara där. 

Annars rullar dagarna på relativt likt här, antingen är det sol och bad hela dagen, eller vara en stund, beror på när solen är framme eller inte. Men det har nog inte gått en enda dag den här tiden på askerön som jag inte badat på. Heeeeelt fantastisk sommar ju! 

Imorgon kommer äntligen min fina Jonas hem igen, ska bli mysigt med honom hemma igen :) Sen blir det att åka hem till Sthlm på lördag eller söndag :)

Nu är det läggdags här så tack o godnatt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: