Morgon"pigg"

Idag är det ledig dag för min del, vilket då menas att jag inte ska befinna mig varken i skolan eller på jobbet. Men jag kommer ju inte riktigt bara sitta hemma och slappa, nej nej. Här ska det pluggas hela dagen! Därför är jag uppe tidigt nu, hade ställt klockan lite innan åtta för att börja dagen tidigt. Tar en stund för mig och komma igång, men till kvart i nio borde jag vara klar. Sån himla tur att man ställer klockan, annars hade jag nog sovit till minst elva idag, speciellt eftersom regnet verkligen bara öser ner utanför fönstren. Så finns liksom ingen lust att ta sig upp. Men nu är jag vaken, ska bara ta mig ur sängen, käka frukost och sätta igång med dagen! 


Kommer inte på så väldans mycket att skriva om, var ute på middag med två kompisar häromdan, föredetta kollegor, så det var supermysigt och hinna träffas en sväng :) 
Igår hade jag en annan kompis hemma på middag, vi gjorde hemmagjord pizza och åt blåbärspaj till efterrätt, men hann även med en promenad och en klippning :). Så der har varit två mysiga kvällar den här helgen. 

Ikväll sen är det scouter, så hoppas regnet hinner sluta innan dess, vi har blivit rätt så många nu så det är trångt och vara inomhus. 

Nä nu dags att ta sig upp (skönt dessutom och inte röra sig för mycket idag, har sån sjuk träningsvärk i benen från mitt gympass igår). 

Puss hej



Förresten tyckte den här bilden var så söt, kommer bli så i framtiden om vi får barn, med mamma "läppstiftälskaren" som mormor Hahah. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: