Kaboomstart

Dags o lägga in tre växlar till! Herregud va mycket det är direkt i skolan. Har hittills pluggat mellan 7-8 åtta timmar varje dag sen i torsdags, och som jag sagt tidigare (och som Jonas påminner mig om ofta) är att jag pluggar ju heltid, vilket innebär ca 8 timmar om dagen. Jag har ju då inte gjort det helt alltid. Men med det här tempot och med allt detta som ska läsas (typ 100 böcker i veckan) så gäller det att ligga i. 


Gav mig själv en välförtjänt liten fredagsmys choklad"boll" förut, dvs en skål med chokladbolssmet och pärlsocker på som man äter med sked för den blev för lös o göra bollar på, men stelnade sen så det var bra. Kollade även på kristallen-galan, tycker det är så kul o se alla kändisar. Såg iaf minst två (på scen) som är kunder hos oss, så det var lite skoj. 

Imorgon är det jobb som gäller igen, hoppas på en bra lista och att dagen går fort. Ska hinna med en träning imorgon bitti också tänkte jag, vilket då blir tredje morgonträningen den här veckan! Heja heja :) 

Mer än så kommer inte upp nu, blir läggdags här snart, började skolan 8 i morse så hae varit vaken sen typ kvart i 6. 

Puss o kram hela dan 

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: