Superidol

Är just nu är jag på min praktikskola, är här och gör en fältundersökning. Ska vara här en dag i veckan under fyra veckor. Idag har jag som uppgift att intervjua min ena handledare som har matte (eftersom det är en mattekurs vi läser). Ska fråga henne om hur dom jobbar med elever som har svårigheter osv. 

Roligt var det iaf att vara tillbaka, man blir liksom så uppskattad och får massa kramar osv, så himla mysigt!! 

Sen ska jag hem så blir det väl lite fredagsmys med Jonas ikväll, kommer dessutom bli tacos gånger två idag.  Först nyss på lunchen och sen hemma ikväll hehe.  Tur det är himlans gottt. 

Har även idag också läst en vecka på mattekursen, vilket innebär att det bara är fyra kvar! Tjohoo. 

I onsdags var det ju också kanelbullens dag (ifall ni missade det ;) ). Så då kunde man ju inte undgå att äta bullar. Vi körde på stort dessutom och bakade egna, bjöd även hem mamma, pappa, syrran och mormor på bullfika. Det verkade uppskattat, och just nybakade bullar är ju såå gott. 

Ja det var väl det, nu om en stund är det då helg för min del, tills imorgon då jag ska jobba igen hehe. 

Tack o hej /idoltjej ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: