Lillebrors födelsedag

Idag är det ingen vanlig idag, för idag fyller lille Calle år. Tänka sig att han blir 23, jag menar det är väl typ jag fortfarande? Så ikväll ska vi ut och fira honom, äta middag med familjen och sen lite fika när vi kommer hem, och då även med mormor, moster och mammas farbror :) så det blir nog en mysig kväll! 

En annan är på jobbet nu igen, men eftersom jag var ledig förra helgen så känns det helt okej ändå och vara här, var ju ett tag sen sist. Dessutom har jag en skön lista idag så det är gött. 

Igår kväll däremot fick jag lite "äventyr" hade suttit inne hela dagen och pluggat så jag tänkte ta en promenad för att sedan gå och handla middag. Vilket jag gjorde, var bara det att när jag kom till kassan hade jag inte kvar mitt kontokort.. Panik! Så jag fick ställa varorna bakom kassan och ringde först mamma o pappa, dom hade tagit ett glas vin till middagen så dom kunde inte köra, sen ringde jag Cissi, men hon var på jobbet. Men hon sa att de ibland kan ta swish vid nödlösningar. Så jag frågade killen vid speldisken om det gick, och han sa att jag kunde swisha honom så tog han det med sitt kort. Sååå himla snällt! Blev sen en extrapromenad med mamma, pappa och Lexus för att leta efter mitt kort. Och tro det eller ej men vi hittade det bland lite löv på vägen i slutet av min promenad! Såå skönt! 

Nu ska jag nog snart skölja min kund så tjingeling på ett tag :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: