Lördagmorgon

Så skönt med en ledig helg,desstom utan något planerat. Synd bara att solen inte lyser lika mycket som igår, då den var helt fantastisk. Satt ute en stund på rasten igår i skolan, vilket var så skönt. Höll i tre lektioner typ själv igår, min ena handledare var i London så det var jag som hade planerat allt men jag fick hjälp av en kille som är fast vikarie på skolan. Men lektionerna gick bra, körde lite mätning på matten så det var skoj. Under denna praktik ska vi hålla i en hel del själva så det är bara att sätta igång.
 
Igår slutade jag också rätt så tidigt så hann med en sväng ner till Nacka strand där vi satt någon timme i solen nere vid vattnet och njöt. Sen tog vi en skön promenad i solen här hemma innan vi av oss iväg till Carro och Theo för middag. Fick en megagod carbonara och god efterrätt till =). Blev inte så jättesent för jag var så trött efter en vecka med full fart. Tur att det ändå bara var tre dagar jag jobbade den här veckan, lite mjukstart.
 
Idag tror jag inte det kommer hända så många knop här hemma, men kan va skönt att bara slappa och så lite också.
 
Så tjingeling så länge. Har inte tagit så många bilder på sistone, men här kommer en från vår kalender från april som är en sådan härlig vårbild :D
 
 
Tyvärr verkar den bli sne så ni får vrida på huvudet lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: