Babyshower

Kom hem för en liten stund sen från en babyshower för min fina vän Denice :) hon ska ju ha bebis i maj så nu var det dags. Vi var där en stund innan några stycken och förberedde lite. Allt var jättefint och bra ordnat med allt. Så full med mat o godis i magen och öronen fulla med bebisprat o förlossningar o grejer. Massa fina presenter fick hon också :)


Igår var det ju mormors 80 års kalas. Där var vi stor del av släkten och firade henne ordentligt. Jag hade dessutom gjort i ordning ett melodikryss som vi körde allihopa på kvällen, vilket blev lyckat. En del tyckte de var lite klurigt och en del tyckte de var jättelätt. Så min lediga helg har bestått av kalas och fika. Blir hårdträning till veckan nu igen! Ska se om jag orkar komma ut på promenad/springtur eller om jag stannar här i soffan hela kvällen. 

Nä men det var det som var, sa dessutom hejdå till Jonas imorse så nu e det ensamvecka igen. Men det går rätt så fort nu mellan gångerna när det blir mer vår och varmare o ljusare och sådär. Märker ju speciellt nu efter omställningen av klockan inatt. Härligt med denna extra timme! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: