En arbetare igen

På både gott och ont är jag en vanlig arbetare igen, kommer nu jobba heltid som en vanlig dödlig i fyra veckor. Det är bra för man får pengar, men jobbigt för det är långa dagar, lite ledighet, dumma arbetsställningar som leder till värk här och där. Men det är bara fyra veckor nu, så dom kommer förhoppningsvis gå fort! Efter idag är det ju bara tre dagar kvar, och få har jag redan jobbat typ en vecka så heja heja :) 


Äntligen är jag igång med min träning nu också! Efter sjukdom och massa plugg i skolan så har jag till slut fått komma igång igen. Så var på gymmet i förrgår och var där nyss. Har dock grym träningsvärk i benen från i fredags, men hoppas att den blir lite mindre efter passet idag. 

I fredags fixade jag på balkongen också, så nu har jag massa fina blommor överallt :) skrev även min sista tenta i fredags, en omtenta i engelska, så nu är det sommarlov på riktigt. Gjorde även nya naglar i fredags så nu är man fin igen :) 

Hoppas annars att jobbdagarna idag går snabbt, men oftast kan söndagar göra det, så hej hopp :)






Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad fint det blev med alla blommor.Bra jobbat Anna😀

2017-06-15 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: