1,5 timme kvar

Sitter nu och väntar på att klockan ska gå lite snabbare, ska om en stund åka in för att möta Jonas som kommer idag. Hans tåg kommer halv tio så då ska jag vara på plats. Har nu pluggat en stund, ska nu ställa in disken och så sen bara plocka undan lite så det är någorlunda fint när mister kommer. 
Har även hunnit med både skola och påfyllning av nya naglar. Har som sagt fortfarande inte fixat min kamera så jag kan inte ta några bilder, men nu är dom mörkare rosa än sist. Dock inte lika glittriga så det var lite synd.
 
Sen sist har det nog inte hänt så mycket, jobbade i helgen som vanligt. Dock drog scouterna igång igen i måndags så det var skoj. Nu är vi tillbaka till rutiner och grejer igen. Har sen mestadels pluggat under mina "lediga" dagar och tränat en del också. Men nu är det en sån läskurs igen, så hej och hå plugga på! 
 
Nä men så kul blev det idag ;) inte för jag jämt har massa roliga saker för mig, men ändå. Iof ska vi på fredag gå på konsert och se Green day på globen, det ska bli skoj!  Men nu säger jag tack och hej för denna gången :p
 
Ge mig sommar igen! Eller låt iaf våren få komma =) Vi saknar dig käre sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: