Hejdå regn och kyla och hej värme och sol!

Sista natten hemma nu, imorgon drar vi till Turkiet! Efter dessa regniga dagar på landet ska det bli väldigt skönt att få komma iväg till varmare breddgrader. Har ändå haft några mysiga dagar på landet, först med besök av Sofia och Marcus som kom och hälsade på i lördags, och åkte hem i söndags.
 
Sen i söndags kväll åkte vi in till Göteborg och kollade på fotbollsmatchen hemma hos Karin och Kenneth, efter det blev det en regnig bilfärd hem hehe. Sen har vi typ bara slappat, tog lite små shoppingturer, fikat och läst böcker. 
 
Idag har vi också mest tagit det lugnt, jag och Jonas har tvättat varsinn bil, hans bil tog lite längre tid.. kan ha o göra med att han var mer noggrann än vad jag var hehe. Men båda bilarna är vita och fina nu igen =) Tanken var att vi skulle åka hem idag men vi drog igår kväll istället, så då fick vi tid idag för biltvättning och vaxning och allt var de var. Åt dessutom först lunch med Calle och Nicke som är här. Sen var vi inne i Heron city och bowlade med grabbarna och Cissi o Felix. Jag kom typ sist, delad plats med Cissi hehe. 
 
Nu ska vi nog kanske lägga oss snart, sen ska Nicke få äran att köra oss till landet imorgon Tidig bitti. Ush! Men fasen så kul och få komma iväg faktiskt :D
 
Så tjingeling på er! Kommer kanske bilder på facebook och instagram, så håll utkik efter härliga semesterbilder :p
 
Precis så här ska ens gäster behandla en, med tånagelsmålning :P
 
Har typ inte tagit en enda bild på landet denna gång, har ju flera gånger sett ut så här genom fönstret.. så halvkul. Även om det spruckigt upp några gånger så var det bara shortsväder några enstaka stunder :/
 
Sådär ja! Jonas har lärt mig i vilken ordning, om man ska spruta uppifrån o ner eller nerifrån o upp, en hel vetenskap detta med o tvätta bilen på rätt sätt ;)
 
Nu säger jag tack o hej för mig, hörs om nån vecka, när jag är brunare :D Ajöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: