Ännu en vecka är nu slut

Shit, tiden bara flyger iväg, idag har det gått en månad sen set var julafton dvs 24 dagar av Januari är redan passerade. Typ en vecka kvar och sen är det redan februari. Det gäller o hitta på roliga saker så man inte bara flyter med i tiden. 
Min helg har som vanligt inneburit jobb. Igår gick jobbdagen jättefort, så skönt. Stannade dessutom förbi godisaffären i björknäs på hemvägen och tog en promenad därifrån. Blir nog en prommis imorgon också eller ett besök på gymmet får se vad som lockar mest. Imorgon börjar scouterna igen och sen är allt tillbaka som vanligt igen :) dessutom kommer Jonas på tisdag så det här blir en bra vecka igen. Känner dock av lite grann i min hals att den börjar göra lite ont. Hoppas det inte blir något mer än så :) 
Imorgon blir det även plugg hela dagen, har en väldans massa texter o böcker som ska läsas så heja heja. Funderar på att måla mina naglar, har ni något förslag på färg? :) 
Nä de var nog de, känner att jag inte alltid skrivit något vettigt, men det blir iaf ett inlägg :) tack o hej, leverpastej! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: