6 månader kärlek

Måste få säga grattis till mig och Jonas som idag har vart tillsammans i 6 månader :D. Även om det kanske anses fult att säga hur bra man har det så skiter jag i det och tänker säga det ändå. Visst det finns folk som inte alls mår bra och som kämpar med mycket. Men jag är för tillfället inne i en väldigt lycklig period med dels världens bästa pojkvän, helt underbara vänner (extra mycket Carro och Sofia) och en härlig familj. Så jag är glad nästan varje dag. Har ett jobb som faktiskt nu för tiden är roligt då jag bara har mina stammisar när jag är där. Jag pluggar till något som jag tror kommer bli skitkul och än så länge är det fortfarande snö ute så man kan åka pulka eller hitta på annat skoj, dessutom är vi påväg mot våren så det känns nästan ännu bättre =) Kort och gott jag mår väldigt bra nu! 
Hahah har annars haft brutal träningsvärk sen jag tränade häromdan, men det är nog dags att antingen ta en promenad eller träna igen, det får ju inte bara bli en engångförtelse. Har dessutom bestämt med Sofia att hon och jag ska varannan torsdag ta en långpromenad, då vi slår två flugor i en smäll med både träning och få snacka skit. Ska bli skitroligt och jag är astaggad. Dock kommer vi inte köra igång riktigt ännu för nu var de massa annat som var ivägen.. men sen så :D 
Jag har förresten börjat en ny termin nu, och hade första föreläsningen på den nya delkursen igår. Så nu läser jag Utveckling och lärande och håller på att läsa en bok om utvecklingspsykologi. Vi ska läsa typ en bok i veckan nu så det gäller att prioritera plugget. Kanske lika bra att jag fortsätter när jag ändå har fått upp lite fart här. Sen ska jag hem till farmor senare i eftermiddag och hjälpa till och tömma hennes lägenhet. Så full fart som vanligt!
 
Tjingeling :D Här kommer lite bilder på all kärlek jag har runtomrking mig!!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: