Fan inte igen

Känner att jag börjar bli sjuk Igen?! Har ont i hela kroppen som att jag har feber, täppt i näsan och halsen är sådär halvbra också. Slutade tidigt idag och har nu sovit i 1,5 timme men känner att det fortfarande gör ont. Som att det inte skulle vara nog har jag en hemskträningsvärk från igår då jag äntligen var ute och sprang, första gången på länge. Har ont i smalbenen och superont i höften när jag går, som inte bara känns som träningsvärk men jag går som en tant typ. Känner av i ryggen konstigt nog också. Men det var en hel del både uppför och nedför igår och väldigt isigt på många ställen så man fick vara försiktig och halkade väl runt en del så det var säkert några extra muskler som fick jobba pga de. 
För övrigt äe jag väldigt glad för det är soligt och fint ute :) huuur skönt som helst. Ska sätta igång med lite plugg nu tänkte jag, göra en kopp varmt vatten med honung och sen fixa käk om en stund :) proppa i mig en till alvedon och hoppas att kroppsvärken går över :) 

Förresten igår var jag och klippte mamma, efter det gick vi ut och åt på Urban Deli i sickla, blev hamburgare som vanligt för min de ;) men det var mysigt :) 

Säger till mamma se glad ut :D haha så ska hon vinka. Suck ;) 

Eeh aa inte den bästa bilden men ändå en Gropie på oss ;)

Yaaay!!! 


Kommentarer
Postat av: Karin

Glad familj.

2015-02-26 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: