Bröllop

När juldagarna bara glider ihop i varandra är det ju svårt att hålla koll på allt annat runt omkring, men igår var jag på bröllop som jag nästan hade glömt bort. Men Leila, en gammal kollega från farsta gifte sig igår så jag och Denice var där. Suuper fint och jag har verkligen hittat min drömklänning. Såååå fin, ni kommer se snart på bilderna. 
Men min telefon fick flipp, hade ca 60% och sen på en sekund var den nere på 1% så jag kunde inte ta så mycket bilder. Men Denice tog en del istället. Dock gillar hon att ha filter på, så bilderna är ganska mörka. Och det var sjukt kallt inne i lokalen så man fick ha tröja på sig hela kvällen. Jag hade lånat en bil av mamma och pappa så jag körde hem, annars kan man ju dricka lite, dansa lite och bli varm men vi hade mysigt ändå :) så jag var hemma runt ett ungefär, och då hade jag släppt av Denice i skanstull först också. Men festen var ute i jakobsberg så det är ju lite andra sidan stan. Men igår var det ju inte direkt mycket trafik, så både på morgonen till jobbet och sen dit och hem flöt på ordentligt :) 

Vet att det var nog julafton sen sist jag bloggade och sen dess har det varit ganska lugnt men jag har hunnit med att bjuda på våfflor hemma på juldagen för mamma, mormor och morfars bror Lasse. Fick ett våffeljärn i julkapp så det skulle ju invigas. Sen har jag hunnit med att träffa en kompis.. handlat en dator, gått en stavpromenad med mamma, träffat typ hela släkten på kalas på annandan mer kalkon och grejer och jobbat en dag. Men nu är jag ledig en eller två dagar igen så det är ju superskönt. Men min spis har gått sönder så jag måste köpa en ny.. Mindre skönt men men måste ju en spis som fungerar så :) 

Okej nu blir jag för trött på att skriva men här kommer alla bilder!

Först bara en fin himmelbild från häromdan :) så mycket finare i verkligheten såklart, men ändå. Dessutom är det ju snö ute nu ;D


Okej från igår nu då :)



Detta är min dröm! Ser ni hur fin den är? Asså jag dör för denna. Såååå mycket fluff och så fint glitter, jag är helt såld asså. 




Blir typ jätte mörka bilder, och när man ser så här ser det inte alls ut som att jag och Denice är finklädda, men jag har långklänning och Denice en fin kortare svart. 



Tårtdags






Här skulle brudparet dansa sin "vals" sååå fint och till en vanlig känd engelsk låt faktiskt, annars är ju det ofta deras språk liksom. Men nu kommer jag inte ihåg vad denna låten heter på riktigt eller vem som gjort den men den går typ "i got nothing, nothing, nothing if i dont have you" 

Sen är det ju alltid ett himla kamerateam som ska vara överallt. Så svårt att få bild utan dom men ändå. 

Nu ska jag försöka ta mig ur sängen och hitta på något vettigt idag :) gymmet ska nog få sig ett besök iaf! 
Kramis




Kommentarer
Postat av: Karin

Åh jag förstår angående klänningen sååååå fin en riktigt drömklänning.Jag är med och sponsrar din klänning när den dagen kommer...bara så du vet vill se dig i den.

2015-01-03 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: