Sista påskdagen

Åh dom här dagarna har varit helt fantastiska, känns som jag har vart ledig jätte länge. Även om det bara är sen i torsdags eftermiddag. Men så gött med vädret också. 
Idag har jag haft fullt upp, tänka sig haha. 
Började morgonen i tvättstugan, mellan första tvätten diskade jag och förbedde en efterrätt. Efter att jag slängt in tvätten i torktumlaren så körde jag en springtur, men min runkeeper måstr fått fnatt för den fick för sig att jag sprang Väldigt långt på väldig kort tid haha. Men efter det fortsatte jag efterrätten, samtidigt som jag åt kesella med vindruvor i, stretchade jag och sen duschade super snabbt. Klädde på mig och sprang upp till tvättstugan, kom på att jag glömde kortet för att komma in, så jag sprang tillbaka hämtade kortet. Sprang upp till tvättstugan igen hämtade tvätten. Sprang ner igen, denna gång utan att tappa kläder. In i lägenheten fort ta väskan och springa ner till bussen som som tur var stod där. Åkte sen in till stan med Calle som sällskap, han hittade till slut ett par gympaskor och en klocka. Sen efter det hem, byta om (fjärde gången idag) sminka mig och sen bli uppplockad av mormor. Gjorde sista delen av efterrätten hemma hos mamma. Sen kunde jag slappna av lite mer, vi rullade ägg och hade massa god knytis allihopa :) 
På kvällen skrev jag bara klart min engelska läxa och skickade in den. 
Nu ska jag sova för att sen orka med min häktiska vecka jag har framför mog :)
Kram och god natt!! 


Haha skit snabb!

Min efterrätt

Och jag :) lite muppig bild men somrig och så iaf haha. Nu sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: