Morgonträning

Orka bli väckt på morgonen genom att bli kittlad överallt. Behöva ligga och kämpa som fan för att inte få kuddar i hela ansiktet och samtidigt bli intryckt i väggen. Men mysigt med sovsällskap ändå även om han inte fick så mycket plats stackarn. Jag är ganska duktig på att ta plats när jag sover och rör mig ganska mycket också.. Men är den man sover med inte så stor så kan man själv ta ganska mycket plats :) 
Funderar nu på om jag ska ut o springa/promenera eller om jag ska gå till gymmet. Kan ju vara ganska skönt med luft iof. Blir nog en långis ute. Annars fyller min finaste lillebror år idag så det blir kalas o grejer ikväll :) måste försöka fixa någon present. Så jäkla tråkigt med folk som bara önskar sig pengar. Men får väl göra ett fint kort iaf :) 
Skönt nu med två lediga dagar :) vet inte riktigt vad jag ska göra bara. Det blr så trist att bara vara hemma hela tiden. Men ska försöka byta skärm på mitt mobil den är ju helt paj. Och igår körde jag städning i hela lägenheten så det behöver jag inte göra, kanske dammsuga och så bara, göra rent på toan annars är det faktiskt både diskat och bortplockat av allt och kläderna är vikta :) 
Nä en promenad på de här så :) 
Kram på er gott folk :) 

Min myskväll igår :)


Grattis bror :)














Grattis som bara den världens bästa bror! Min söta lilla lillebror börjar ju bli stor men du är ändå fortfarande lille Carl-Adam för mig :) massa kramar till dig idag Calle :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: