målar håret

Ojdå, det verkar inte som att bilderna jag la upp igår syns, så jag lägger upp dom idag igen =)
 
Börjar bli en del lådor här hemma, eller visserligen bara fyra typ, resten kör jag ner i sopsäckat, kanske en låda till och sen typ påsar för blommor och maten som är över.. Men det ska bli lite spännande att få bo Mitt inne i stan :D Kommer att ta 13 minuter för mig att ta mig till jobbet enligt sl, så typ en kvart med tanke på att man ska gå och så lite också =) men det är Sjukt najs :D kommer nog att gå hem från jobbet nästan anna dagar.. och med gym på morgonen på det så tror jag att det kommer bli en fit Anna =) 
 
Helt okej dag på jobbet annars, varken bu eller bä. Har haft några assköna kunder idag som gjorde hela min dag =) Annars har det mest bara rullat på. Jobbar nu två dagar till innan jag ska flyttstäda de luxe här hemma, så på söndag är jag "ledig" igen.. haha sen jobbar jag hela veckan efter och är bara ledig måndagen den 8 juli innan min semester, så jag inte blir av med allt för mycket pengar, får nog inte betald semester i sommar nu.. Segt.
 
A nä nu ska jag skölja håret som är kladdigt av lite hårfärg =)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: