Fucking jävla handled

Förlåt för mitt ordval men min handled tar typ kål på mig, har knappt haft ont i den på hela dan sen så klippte jag Sofia och det gjorde ont med en gång. Nu har jag försökt massera den lite men den är mest bara knas, jätte jobbigt faktiskt!
Annars har dagen bestått av packning, chill och sen mys hemma hos Sofia och Marcus. Fick jättegod wok som Sofia gjorde :)
Såg förresten en jätte kul skylt på vägen som tyvärr blev väldigt suddig på bild men det står "ingenting" på skylten tyckte det var väldigt kul faktiskt :)
Fick även träffa lilla Yoda, Sofias lilla katt :) han var snäll och super söt, varken rev eller bet mig haha.
Imorgon annars är det träning som gäller, ska banne mig vara där i tid imorgon! Sen jobb o så som vanligt. Sov gott mina pärlor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: