Idag är en bra dag!!!

Vaknade imorse tittade ut och såg att det var vitt överallt, det är glädje enda in i själen. Så en lycklig tjej drar på sig träningskläder och ställer sig och trampar ca 20 minuter på crosstrainern i källarn, som var helt konstig om man jämför med dom på gymmet så jag orkade inte så länge för jag fick ont och typ mjölksyra överallt, kommer säkert kännas imorgon haha.
Ikväll annars blir det lussebullebak hemma :) jobbar nu två dagar till sen är jag ledig :) bakade även igår med Carro o Matilda (jag åt iof mest deg men ändå)
Hoppas på en bra dag idag på jobbet och inte som igår när jag klippte tre kunder på hela dagen. Aja snön är iaf här så man får vara glad åt det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: