Längtan

Riktigt segt att gå upp i morse, kändes som att klockan typ ringde mitt i natten. Men nu är man på jobbet ändå. Känner att det ska vara skönt att vara ledig tre dagar nästa vecka och försöka komma ner i varv lite. Åker till Daniel på söndag kväll efter jobbet, måste hem då först en snabbis bara och hämta hunden som också ska få följa med till Ludvika där vi ska fira nyår jag Daniel och Niclas. Ska bli super mysigt och jag längtar massa :)
Blir ganska mycket och träffa Daniel nu :) först nu då sen juldagen, sen iof åkte han hem idag men det är ju fredag så det är bara två dagar, sen kommer jag vara med honom minst söndag till onsdag :)
Har annars en massa tankar i huvudet hur jag ska göra med saker o ting framöver. Tror jag håller tankarna lite för mig själv ett tag till, kan bli knas annars om man berättar för mycket.
Orkar inte heller berätta om allt som hänt nu under dagarna som jag inte bloggat på, men vi har haft de jätte mysigt med släkt och allt :)
Hoppas att alla ni har haft en jätte fin jul och att nästa år blir ännu bättre med allt :) haha oj va klyschigt det lät men men kram gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: