Alkis vs Knarkare

Fredag =första jobbdagen = trött Anna = chipssugen Anna= Julmustdrickande Anna = Mätt Anna och helt överproppad.

Men shit vad gott det är med julmust, nästan första för den här säsongen, smuttade bara lite på en julmust för några veckor sen när min kusin var här. Men idag har jag druckit flera glas. Julmust är Nästan lika gott som mjölk vilket annars enligt mig är livets dryck.

Jobbet rullade på ganska bra idag, började dagen med att stå i tvättstugan och tvätta (äntligen bli av med hela tvättkorgen) Åkte sen buss till högdalen för den kom precis förbi och idag var jag lat och orkade inte gå hela den vanliga vägen. På bussen kommer det på två killar, den ena mer hög än den andra. Den andre killen går fram till busschaufören och säger att han har väligt mycket heroin i sin kropp och att han ska åka till doktorn för att han ska ta massa prover och grejer. Den första killen får honom sen till sig längre bak i bussen och dom börjar prata. Dom pratar jätte högt hela resan om vem som kan slåss och vem som är mest psykiskt stark. Hur som helst så hoppar även dom två av i högdalen helt dragna. En alkis verkar inte gilla deras beteende och börjar ge sig på han som berättade att han hade massa heroin i sig. Alkisen puttar till honom och han faller helt platt. Killen ställer i sig upp igen och det ser ut som att dom småtjafsar lite. Alkisen ställer ner sin öl han har i ena handen och ska försöka börja slåss med den här killen, medan den andra killen som också var hög började prata med alkisen och den killen som just blivit puttad skriker ganska högt "du har redan vunnit" Efter några sekunder skakade de händer alla tre och skildes åt varsitt håll igen.
Typ en vanlig morgon i högdalen?

Nu ska jag och min mätta mage gå och lägga oss KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: