Livets vän

Kan inte förklara hur ledsen jag är just nu, men idag fick min allra bästa vän ta sina sista andetag. Vår helt fantastiska och underbara Lexus har nu fått somna in. Så otroligt tomt kommer det bli utan honom nu. Men nu sista veckorna har det gått så sjukt snabbt och han har inte alls mått bra, sista dagarna har han knappt velat gå ut och det har varit svårt för honom att gå i trappor och resa sig och lägga sig. Det är ju inget liv för en hund, och han skulle snart fylla 13 så han var riktigt gammal. Hade han varit en människa hade han varit ca 90 år, så man kan förstå att han blev trött på slutet. 

Hur som helst så är det fruktansvärt jobbigt. Lexus mitt lyckopiller, min Allra bästa vän och han som alltid finns där. Svansen som jämt går i 380 när man kommer, skägget som alltid måste torkas när han ätit, buffet som kommer på handen när man slutat klappa honom för han vill att man ska fortsätta klia honom i oändlighet. 

Så mycket man kommer minnas med honom, hur han kastar sig ut i vattnet när han ska bada, att han ska vara med på allt, öppna alla dörrar hemma bara för att se vart alla är, hoppet han gjorde för de sista trappstegen för att sen glida på mattan nästan in i badrumsdörren, men även när han åkte madrass i trappan vilket han verkligen älskade. Han älskade även att fånga såpbubblor på landet, och att jaga en röd laserprick. Han rullade sig jämt i snön och blev hela han ett snömonster. 

Finns så mycket att säga om världens finaste och bästaste Lexus, och jag älskar dig så mycket och det gör så ont nu när du är borta. Kommer alltid sakna dig! Har träffat få hundar i mitt liv som har varit så genomsnälla som Lexus, min fina lilla vovve. 

Hoppas du får ett fint liv där du hamnar nu, för jag tror att det livet på jorden har varit ett riktigt bra hundliv för din del, med massa kärlek runt dig och stora härliga tomter att springa runt på, både hemma men även på Askerön. 
Tack för den tiden vi fick ihop Lexus. ♥️♥️♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer
Postat av: Moster

Åh den finaste ❤️Vännen ever.Puss lilla Lexus för alltid saknad.Men jag tror att Lexus pojken hade ett fantastiskt hundliv.

2018-11-05 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: