Sen kväll

Klockan är nu 3.03 och jag sitter på en buss på väg hem från stan. Har varit ute o firat Ida och Mathias som fyllde 25, så det var middag och fest på Patricia på södermälarstrand. Har haft det såå kul och jättetrevligt. Fick även träffa Fanny en kompis jag inte träffat på jåttelänge, så det var skoj. 

Tänkte passa på att blogga så man håller sig lite vaken, är sjuukt trött just nu och sla dessutom upp och jobba imorgon, men ibland får man göra sånt här kul ändå! 

Sen vi kom hem har vi hunnit med o frysa, längta tillbaka och sakna semesterlivet ;) men har även hunnit med annat kul, firat mormor två gånger som fyllt år (ena gången jag och Jonas bara, och igår med dom närmaste familjen. 

I söndags när vi åkte hem blev det lite struligt med vår mellanlandning då vi var försenade från Singapore, det resulterade i att vi bara hade en kvart på oss att mellanlanda i London, så jäklars, då sprang vi fort! Och som tur var hann vi, dock inte våra väskor, men dom fick vi hemskickade i förrgår, så det var smidigt :) 

Nu har jag inte så långt kvar på bussresan så ska försöka få in nån bild nu också. Kram på er. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: