63,5

Jag har ju haft som mål med min träning att springa 2 mil i veckan nu. Jag lyckades skitbra i början men när man snittar ut alla gånger jag sprungit så blir det ca 1,6 mil per vecka, vilket ändå är helt okej. Har hunnit med 13 springpass på bandet och sprungit totalt under januari månad 63,5km, ändå stolt! Det har tagit mig totalt 360 minuter. Har även gått några promenader i mellan gångerna och åkt skidor en gång också :) men nu börjar ju februari imorgon, så ny månad nya tag. 
Testade dessutom mina nya löparskor idag, och Felix sa ju åt mig att knyta dom mycket hårdare, och det blev jätteskillnad! Kändes inte alls lika ont i benen idag :) hoppas nu det hjälper bara, liksom längre än bara idag ;) 

Idag i skolan hade vi en typ introföreläsning inför vårt självständiga arbete (C-uppsats), så samtidigt som jag blir så nervös över hela arbetet så känns det ändå lite spännande och kul också. Dock är jag orolig för våra veckor som jag kommer vars utomlands. Men jag ska visa för mig själv (och alla andra som inte tror på mig helt) att jag ska plugga där nere. Det måste jag göra och det ska jag göra! Så heja på mig!! Har ju tänkt att skriva något om utomhuspedagogik, tror det kan vara spännande. Typ om eleverna blir mer engagerade av att vara utomhus ibland, eller vad en lärare ser för positiva effekter av att ha vissa lektioner utomhus.  Men vi får se vad om en vecka vad jag bestämt mig för. Om ni har några förslag är det välkommet. 

Nu ska svett-Anna duscha här. Tack och hej 

(null)

Fick en asball vas av mormor i julklapp som jag idag äntligen köpte blommor till. (Köpte även ett jättefint block till skolan som syns i bakgrunden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: